sunnuntai 14. toukokuuta 2017

Äitienpäivänä



Kiitos molemmille pojilleni, että olette tehneet minusta äidin.
Kasvu äidiksi on tapahtunut niinä vuosina, kun olette olleet kasvattamassa minua. Kaikki nämä meidän yhteiset vuodet.
Rakkaus kumpaankin poikaani on syttynyt heti syntymässänne. Olin siinä onnekas, kaikilla asia ei ole itsestäänselvyys. Joskus tunteet voi tulla viiveellä.





Molemmat tulitte luokseni luonteenne lailla. Esikoinen ilman kiirettä ja nuorimmainen vauhdilla, niin vauhdilla ettei isäsi kerennyt mukaan käytävältä johon hänet oli pyydetty odottamaan kipulääkkeen laiton ajaksi.

Minun pojat, kaksi hyvin erilaista nuorta miestä.
Mielenkiinnolla seuraan polkujanne, niiden kohtaamisia yllättävissäkin kohdissa.
Hyvin erilaisia ja mutta myöskin samanlaisia  valintojanne.




Äitiys on ollut suloista, onnellista, kipulevaa ja ajoittain sielua raastavaa.
 Halauksia ja riitoja.
 Lähellä oloa ja kaukana oloa.
Tunteiden vuoristoradassa äitiyttä on koulittu.

Suurin osa elämäämme on ollut silkkaa ihanaa arkea. harrastuksia ja koulua.
Harrastustenne myötä olen saanut paljon tuttavia ja ystäviä tässä minulle vieraassa kaupungissa.
Olen avullanne kotiutunut tähän teidän syntymäkaupunkiin.




Tänään on juhlittu äitienpäivää tekemällä yhdessä ruokaa,
 katsomalla yhdessä Netflixistä Gilmoren tyttöjä fleecepeiton alla.( Aviomies paistoi pihvejä, palohälyytin huusi vähän väliä ja läpivetotuuletus tarvittiin.) Soitettu onnittelupuhelut isoäideille,

Lapset ovat lähellä ja hetkessä kaukana.
Siihen on äitiydessä totuttava. Myös luopumiseen.




Toivotan kaikille äideille hyvää äitienpäivää <3
Erityisesti  omalle äidilleni kotikaupunkiin.
Kiitos äitiyden mallista <3

with love
Mari

Mother´s Day <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos käynnistäsi ja pikku viesti olisi mukavaa.