tiistai 8. maaliskuuta 2016

Hyvää naistenpäivää







Hyvää naistenpäivää kaikille Ulrich Schafferin runoin:



Minä uskallan olla se ihminen, joka olen:
keskeneräinen, mutta kuitenkin onnellinen,
oudon edessä epävarma
ja kuitenkin tiedonhaluinen,
joskus ratkaisujen edessä pelokas,
hämmentynyt ajatusten paljouden keskellä,
ja kuitenkin
myös pienistä yksityiskohdista haltioitunut.

Vielä paljon muutakin minä olen,
jotain, mitä ei aina osaa kuvailla.
Minä uskallan katsoa itseäni,
rakastaa itseäni sellaisena kuin olen.

Ja antaa myös muiden nähdä minut tällaisena,
rakastetaan minua sitten tai ei.

- Ulrich Schaffer -





Kiinanruusu teki toisen kukan.Oi suloinen Hibiskus.
Perheen miehet olivat ostaneet ruusuja ja tehneet kortin naistenpäivän kunniaksi.
Itselleni tarjosin tänään aamulla yinjoogan ja illasta personaltrainerin ja ystävän kanssa kunnon treenit.
Kohta saunan kautta maaten uusi kirja kainalossa.Sen tarjosin myös itselleni.Alelaarin aarteita ja paksu kuin tiilenmurikka.

Mari



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos käynnistäsi ja pikku viesti olisi mukavaa.